2 september 2013

Klagomur?

Tanken var att bloggen skulle var något positivt och roligt, både för mig och besökare, men ändå rättvisande, dvs. beskriva både fram- och motgångar, men efter de senaste passen tycks bloggen mest ha blivit en klagomur.

Det mest positiva med passet idag var att vädret var bra och att jag inte snubblade... Annars var det träningsvärk i höger vad från gårdagens pass i Saucony Hattori, trötta vader efter att ha haft högklackat hela dagen, tidig morgon utan tillräckligt snoozande, osv osv. Dessutom glömde jag pulsbandet så det fick bli en lugn runda utanför träningsplanen. 

Testade att ha noll-dropskor två dagar i rad, vilket gick bra även om det var lite segt idag. Gore-tex:en gör merrellskorna väldigt varma, vilket bådar gott för den kalla säsongen. Däremot hade jag inte kunnat ha större storlek - den är på gränsen till snubbelfara. 

Nu ska det bli varmare och soligt igen, så ikväll blir det fotvård framför tv:n för att ta bort förhårdnaderna under framfoten. Hoppas mina (hål)fötter pallar med framfotslöpningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar