8 september 2013

Sömntuta

Idag hade jag tänkt köra ett dubbelpass igen, men eftersom det fortfarande känns som jag har en lätt infektion i kroppen blev det en väldigt lugn runda istället. Det var väldigt nära att det inte blev någon springrunda alls. På vägen hem från mataffären somnade jag i bilen (ja, det var förstås inte jag som körde). En imponerande prestation med tanke på att bilturen tar ca 15 minuter.... Hela kroppen är så trött, det känns lätt skumt när jag sväljer och musklerna vill bara inte vara med. 

Men det var ju så fint väder, och min svenskhet tog överhanden "måste ut och utnyttja det vackra vädret". Så det fick bli en lätt runda i den stora parken. Vilket gick bra. Bortsett från att pulsbandet tappade kontakten med telefonen... igen :-( Batteriet är nu bytt så förhoppsningsvis funkar det bättre på nästa pass.

Maken fick idag också upptäcka varför man ALLTID ska ha dubbelknut på skorna under ett löppass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar