30 oktober 2013

Nytillskott



Senaste tillskottet på löparskofronten har anlänt.... x-pris och rabattkupong hos Zalando, därav färgen. Denna gång gick leveransen snabbt och skorna är utan fabrikationsfel. Vill egentligen ge mig ut bums och testa, men får vänta till imorgon eller i helgen. Hoppas det relativt sett, varma vädret består!

Naturligtvis var det inte strikt nödvändigt med ett par till, men jag borde ha skaffat dessa redan från början i somras eftersom jag aldrig riktigt släppt tanken på dem. Återigen visar det sig att man aldrig ska köpa något "istället för" och åtminstone till viss del gå på magkänslan... Men nu finns det inte plats för fler löparskor (säger maken)!

Min trevliga granne tipsade om ett par mycket bra kompressionslöparbyxor från Casall's HIT-serie. Tyvärr hittar jag ingen butik som har dem i stan. Kanske någon vänlig läsare vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar