19 april 2014

Glad Påsk!


Förra året hade hittade jag en så vacker påsklilja i kruka, med stora, ljusgula blommor. I år blev det både en och två fina tulpanbuketter istället. Förhoppningen var att den sista stora renoveringen hemma skulle vara färdig till påsk, men så blev nu inte fallet. Det verkar som det tar några dagar till, vilket jag snabbt översätter till 1,5 veckor med tanke på att allt skulle tagit 2-3 veckor och vi nu har gjort vecka 3. Men jag är glad och nöjd om de blir klara på en månad, vilken tar slut sista april.


En förkylning sätter för tillfället stopp för springande, även om vädret är förföriskt soligt och meteorologerna utlovat temperaturer upp mot 18 grader idag. Igår fick jag bekräftat från Femmans Sport att mina nya springskor är på väg och borde anlända i nästa vecka.... Till dess ska väl förkylningen ha släppt?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar